03 november 2006

Busstur!

Ansgarkoret e på tur. Og eg e med. Har vært det någen år. På det sjette året faktisk. Me e i Oslo og imårå går turen te Gjerpen og Grimstad på søndag. Det e rart med det, men å ha ein sånn tur iblant e faktisk utrolig fint. Greit nok at det e møje lyd og mange folk (som eg ikkje kjenne ennå), men ligavel, eg føle litt at eg leve.

Någe som og e rart e koss kroppen min reagere på busskjøringå. Eg e follt opplagt, kanskje bortimot ni timer, men når bussen e parkert og eg har fri så sige det på. Føle meg utrolig sleden og har mest lyst å sova. Sånn e det kver gang eg e på tur. Men kroppen e vel bare lagd sånn... Men festlig ligavel...

renew orleans

2 Comments:

Blogger Arnt Helge said...

KJÆRLIGHET! Det viktigste av alt! Og megafoner fra baksetet i bussen har jo sin sjarm det óg! Dåkk e ein skjønn gjeng, ass!

Livet hadde ikkje vært liga rikt uten FANFAREGUTTA!

...eller gryntepuppa i Salem!

10:35 p.m.  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

du har blogg altså?
det va mæ en hemmelighet..Not any more!!!

12:57 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home