28 november 2006

Hei folk!

Som dåkk kanskje har skjønt så har eg blitt "EIN BLOGGAR"! Og siden eg e så sinnsykt tålmodig av meg så syns eg at det tar si tid å bli "kjendis" blant andre bloggere. Så i håp om at andre folk vil hjelpa meg med å gjørr bloggen min kjent så har eg lagt inn et (foreløpig) lite antall andre bloggere i linkene mine. Det komme flerr, og hvis du finne deg sjøl i listå, men eg ikkje e i listå di så har du bare ein ting å gjørr...

På førehand TAKK!

renew orleans
Belarus

5 Comments:

Blogger Hilde said...

Men hva om jeg har lagt til link på min side, og ikke har link hos deg f. eks?....

10:33 a.m.  
Blogger Arnt Helge said...

..ehmm.. Då gjørr me någe med det.

Du er nå lagt inn!

Takk ska du ha!

Nairobi ja, det e et sånnt sted eg og vil te. Men det får eg ta på sikt!

6:27 p.m.  
Blogger - viV - said...

Nå er du inne som link fra min side! Ses sikkert imorra kanskje, vhis du skal kjøre bussen på turnèen mot Stavanger...viV

8:27 a.m.  
Blogger betha said...

eg gjør deg famous å linke deg :)

2:13 p.m.  
Blogger Ellen said...

Kjekt å lesa bloggen din :) Og for någen bilder. De fra stavanger e utroligt fine!!
Ellen

11:58 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home