11 desember 2006

Geir!

Av og te går det ein liden hekkan gjønå meg, sånn som idag!

I anledning vår kjære pastor Geirs 50-års dag var det någen kloge håver som lagte ein figur i FULL størrelse som sko forestilla Geir. Denne har etter feiringå i Salem stått inne på tekniker-rommet te fortvilelse for trommiser og lovsangere. Forrige søndag flytta eg litt på an fordi eg følte at någen kikka på meg heile tiå. Men idag var an flytta tebage te same plass. Av den grunn tog eg med heile kreasjonen inn i heisen og opp i femte etasje. Nå står an godt plassert i resepsjonen i femte sånn at når første mann komme på jobb på tirsdag, låse opp dørå, så står då Geir rett innføre dørå og vise bicepsen sin! Deilig!
Eg håbe de hoppe i taget!

Det var jo litt slemt og då...
renew orleans
Belarus

9 Comments:

Blogger Tor Gunnar said...

Konge! ü

11:52 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Du har rett i at den har stått i veien. Vi teknikkere har også lurt på å flytte den opp i femte. God ide.. håper de blir litt skremt ja. For den himla figuren har nesten gitt meg hjertestopp noen ganger. Skummelt når du er alene i bygget og åpner døra inn te lageret og den figuren står der...

5:35 p.m.  
Blogger Hilde said...

hehe....festlig!! Konge at du faktisk gjorde det !

8:23 p.m.  
Blogger Sigleiv said...

Du forresten, nå har eg lagt deg til link lista mi. Så nå skal eg gå inn å lese titt og ofte.

10:57 a.m.  
Blogger anki said...

hei "sup":)puus! koss gaar det?eg har dotte utav internett ei stund..mista alle msn folka og greier.. men naa e eg paa ann igjen!kjekt aa se deg online ;)
me snakkes snart!!!
klems fra ankien

8:12 a.m.  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

mohahaha, det e jo itj slemt, bærre arti!

4:46 p.m.  
Blogger Merete said...

Genialt! Kjør bare på me flerre sånne stunt!

10:49 p.m.  
Blogger - viV - said...

Har du hørt noe om hvordan reaksjonen ble for de som møtte "Geir"??

1:19 a.m.  
Blogger Arnt Helge said...

Nei, eg har desverre ikkje hørt någe om koss det gjekk, men det e mulig at Patrick vett någe. Han henge jo der oppe te stadighed... :-)

1:33 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home