02 mars 2007

ENDELIG FRI!

Som kjent kom snøen forrige onsdag, någe som resulterte i at eg torsdag blei sittande hjemma i stuå med full lønn. Ikkje feil akkurat, men det var klart ein ganske så sær opplevelse å bli oppringt av ein kollega kl. 05.15 med beskjed om at han satt i bussen i Grimstad og venta på bedre tider... først 11 timer seinare kom han hjem te Kristiansand. Fredag måtte eg derimot på jobb. Med taxi! 270 fine for det (kroner altså)! Lørdag måtte eg ty te hjelp av Torfinn. Han blei oppringt kl. 06.00 med spørsmål om han konne hjelpa. Ein sann helt! Søndag klarte eg å komma meg på jobb fordi eg tog firmabilen hjem på lørdag. Mandag te onsdag brukte eg det fantastiske kollektivtilbudet me har, som komme fram iblant. Med andre ord. Bilen min blei parkert på tirsdag kveld, altså før snøen og idag torsdag ØVE EI UGA SEINARE har eg endeligt komt fri. Eg tok spadå fatt og såg mørkt på det. Planen var å bli fri te fredag ittemiddag. Men så e det dette med naboer og sånne fine ting... Han hadde tegang på ein hjullaster og kom og rydda plass te meg. Fantastisk med sånne folk!

Nå gjenstår det bare å få av den halvmeteren med snø som eg har på taket på bilen...

Men så var det ein aen ting... sjokolade e bra for hjernen...

... og Pontoppidans rike snurre fortsatt rondt!

... og eg lengte hjem...
renew orleans
Belarus

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

http://www.nakedchocolate.com/

Ikkje berre for hjernen, men for heile lekamen!

- Bård

1:25 a.m.  
Blogger Tor Gunnar said...

Javel mister!

Planer om å dra til Hviterussland(Belarus) med team fra Salem?
Vurderer å gjøre det selv.

Tor Gunnar

8:31 a.m.  
Blogger Ani said...

Sjokolade er en grønnsak,
sjokolade blir utvunnet av kakaobuskens bønner.
Bønner er grønnsaker.
Sukker blir utvunnet av sukkerroer.
Både roer og bønner er en grønnsak.

For å gå et skritt videre, sjokolade inneholder også melk, altså er sjokolade godt for helsa.

Rosiner, kirsebær, appelsinskall og
jordbær innkapslet i sjokolade hører under kategorien frukt, spis
altså så mye du har lyst på.

Sjokolade hjelper mot stress:
tenk på at…”STRESSED” lest bakfra
er: “DESSERTS”

Så nå kan du spise sjokolade med god samvittighet!

12:59 p.m.  
Blogger Ani said...

Sjokolade er en grønnsak,
sjokolade blir utvunnet av kakaobuskens bønner.
Bønner er grønnsaker.
Sukker blir utvunnet av sukkerroer.
Både roer og bønner er en grønnsak.

For å gå et skritt videre, sjokolade inneholder også melk, altså er sjokolade godt for helsa.

Rosiner, kirsebær, appelsinskall og
jordbær innkapslet i sjokolade hører under kategorien frukt, spis
altså så mye du har lyst på.

Sjokolade hjelper mot stress:
tenk på at…”STRESSED” lest bakfra
er: “DESSERTS”

Så nå kan du spise sjokolade med god samvittighet!

12:59 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home